dimecres, 25 de setembre del 2013

VERSOS ENCADENATS

Avui hem fet versos encadenats. Sols heu de llegir-los per vore de què va...

Una pometa verda i rodoneta
rodoneta com aquella xiqueta
aquella xiqueta que estava en la caseta
en la caseta de la meua"tieta"
la meua "tieta" li donà la pometa
la pometa verda i rodoneta.

Tinc una cosa meravellosa
meravellosa com una rosa
una rosa hi ha al meu jardí
al meu jardí hi ha un balancí
un balancí de color rosa
rosa com la rosa meravellosa.

Tinc una cosa meravellosa
meravellosa com una rosa
una rosa hi ha al meu jardí
al meu jardí està el meu amic
el meu amic rebrà eixa cosa
eixa cosa meravellosa.

Tinc una cosa meravellosa
meravellosa com una rosa
una rosa hi ha al meu jardí
al meu jardí pel matí
pel matí jugue al balancí
al balnací hi ha un teuladí
el teuladí té una rosa meravellosa.

Tinc una cosa meravellosa
meravellosa com una rosa
una rosa hi ha al meu jardí
al meu jardí hi ha un balancí
un balancí amb un xiquet dormint
dormint davall d'un pi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada