diumenge, 30 de setembre del 2012

JUNTS. JOFRE BARDAGÍ

A Educació per a la ciutadania anem a començar parlant de la identitat personal, com ser més bones persones, com tenir pensaments positius, parlarem  dels drets humans....i us proposem escoltar i llegir amb deteniment la lletra de la cançó "Junts" de Jofre Bardagí. Segur que en podem traure una bona lliçó de vida.




JUNTS
Jofre Barfagí
Com fas que la vida sembli fàcil?
Com desprens tanta energia?
T´envejo

Vull mirar les coses com les mires
i tenir tanta il·lusió
tenir sempre una raó

Vull que quan la gent amb miri
vegi algú amb ganes de viure
i no aquest petit noiet
que molt de tant en tant
fa alguna cançó maca
Vull que vegis
com et veig jo a tu…

Vull canviar
Jo vull sentir-me ple de vida
Estic fart de no fer res
tant fart de no implicar-me en res
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.

Tu fas del defecte una virtut
i de la llàgrima un somriure.
Fas màgia

Fas que tot em sembli diferent
Vull tenir una il·lusió
tenir sempre una raó
i que tot el que m´enfonsa avui
demà sigui el que m´aixeca
Vull deixar de ser un suplent:
jo vull sortir d´aquí
i jugar de titular
Vull que vegis
com et veig jo a tu…

Vull canviar
Jo vull sentir-me ple de vida
Estic fart de no fer res
tant fart de no implicar-me amb res
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.
No vull seguir
mirant la vida des de fora
Per que encara em queda temps

de jugar aquesta partida
que ningú ho farà per mi
i he de moure fitxa ja…

I junts li riurem a la vida
Junts sortirem a jugar
Junts escriurem de la partida
Junts tornarem a somiar

Vull canviar
Jo vull sentir-me ple de vida
Estic fart de no fer res
tant fart de no implicar-me amb res
Jo vull mirar aquest món
i sentir que en formo part.
No vull seguir
mirant la vida des de fora
Per que encara em queda temps
de jugar aquesta partida
que ningú ho farà per mi
i he de moure fitxa ja…

I junts li riurem a la vida
Junts sortirem a jugar
Junts escriurem de la partida
Junts tornarem a somiar

Junts cantarem a la vida
Junts sortirem del forat
Junts guanyarem la partida
Junts tornarem a somiar…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada