dimecres, 17 d’abril del 2019

TERCER DIA DE LA SETMANA CULTURAL: TALLERS I ENCONTRE AMB PEP CASTELLANO

Tot té un final....avui ha estat l'últim del nostre llarguíssim trimestre i de la nostra super-xula setmana cultural.
Pel matí tallers: de pistes, d'aiguades una escape room, gelat màgic, guitarra, ball....
i per la vesprada hem pogut estar amb Pep Castellano per a que ens conte secrets sobre el seu llibre "Bernat, un científic enamorat"
I ara a descansar i a agafar forces, perquè ens espera un tercer trimestre molt curs però intens.






1 comentari:

  1. Bona vesprada, Irene!
    Em dic Coral, he sigut alumna del Rosario Pérez fa molts anys. Ara estic estudiant Magisteri de Primaria i estic buscant informació sobre el CEIP per a fer uns treballs de l'universitat.
    Per casualitat he trobat el teu blog i m'ha encantat!!!
    Vore com ha canviat la forma d'ensenyança, els medis i recursos i la motivació del professorat.

    Volia preguntar-te si hi ha alguna pàgina on puga trobar informació tipo: forma en la que s'entèn l'educació, la metodología, organigrama, recursos, etc.?
    Busque en conselleria i en altres pàgines però no conseguisc trobar res, només la direcció, telèfon i poc més.
    Em fan falta detalls per a formar una Unitat didàctica i aquesta és la part de context.

    Gràcies amb antel·lació!
    Salutacions,
    Coral GN

    ResponElimina