dissabte, 12 de novembre del 2016

EIXIDA AL TERME: ANEM A LES ERETES

El divendres 11 de novembre,tots  els xiquets i xiquetes del Rosario Pérez férem l'Eixida al Terme que solem fer per aquestes dates (els d'infantil es quedaren al centre fent la Festa de la Tardor).
Els de 5é i 6é anàrem a Les Eretes: començàrem a pujar per la senda del Xacó (vam passar per la granja de la nostra companya Gema)

Vam fer la primera paradeta a "la caseta de Braulio" que també es coneix com la de les Bessones per què la pujadeta pel Xacó és forteta.

Quan arribarem a la pista de l'Anoueret les vistes eren precioces per què feia un dia clar i assolejat.

A l'Anoueret vam parar a esmorzar, agafar forces per a pujar a Les Eretes. Allí ens entretinguerem mirant els cullerots que hi havia a la font i jugant per la muntanya.

Després d'esmorzar, quan arribaren els de 3r i 4t ens reagruparem i començarem a pujar a Les Eretes. Haguérem de fer alguna paradeta per agafar aire i continuar per què també era empinadet el camí. Algún company/a va necessitar un poc d'ajuda...

Pel camí vam trobar senyals que ens deien que aquella ruta era un recorregut "mitjà" per què les senyals eren grogues i blanques.

Els/les més forts i fortes vam pujar a les antenes de Penyalba: les vistes encara eren més impresionants.

Després de dinar a les Eretes i jugar una bona estona, férem el camí de tornada: ens vam trobar un aljub i pararem un poc a mirar i a descansar.

El camí va ser més llarg del que esperavem, però molt bonic i divertit: haviem d'anar en compte perquè podíem esbarar.

Ens ho vam passar molt bé, malgrat que al final estavem molt cansats!