dimarts, 22 de novembre del 2011

EL RAP DE LES ARTICULACIONS

Com ens costava recordar el nom de les articulacions, Irene va pensar un poema per a que les aprenguerem d'una manera més divertida, però en lloc d'un poema, li va eixir un rap. Mark, amb l'ajuda de son pare, ens va ensenyar com el podiem cantar; desprès Rafa va buscar una musiqueta i ens va ensenyar a cantar-lo. Ara l'hem gravat per veure com queda i per què pogau aprendre´l si voleu. És molt divertit.

EL RAP DE LES ARTICULACIONS

Anem  a cantar
un rap molt divertit.
A més de cantar
també l’hem  de ballar, també  l’hem de ballar.
Este és el rap de les articulacions
el balles  tu, el balle  jo
el balles tu, el balle jo.

Quan preguntes i no ho sé
jo moc el muscle, jo moc el muscle.
I moc el coll
quan dic que si i quan dic que no.

Quan moc el peu
qui treballa és el turmell, qui treballa és el turmell.
Quan salude amb les manetes
el que jo moc són les monyiquetes ,
I quan jo menege el cul
el que moc és el maluc, és el maluc, és el maluc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada